Sabtu, 19 Oktober 2013

The Heirs (The One Who Wants To Wear The Crown, Bear The Crown)


Assalamualaikum....
Post kali ni nak ceta sikit pasal Drama Korea terbaru. Heronya Lee Min Ho merangkap boipren aku hehehe (perasan kejap). Nak tgok tu boleh tpi online je la (sedih :( ) Heroin plak Park Shin Hye yang popular ceta He's Beautiful and Miracle in Cell No.7.


Mula tayang 9 Oktober lagi. Ceta dia mengenai kisah percintaan, konflik, persahabatan dan persaingan. Juga cinta tiga segi antara Kim Tan ( Lee Min Ho), Park Shin Hye (Cha Eun Song), Choi Young Do (Kim Woo Bin). Aku x byk tau sgt la ceta ni bab bru je kan...nak tonton bole pegi gooddrama.net ok.



Suka sangat tgok stail rambut shin Hyee, comel sangat2x huhu...ok la see u next post ok. TTYL.....


Sincerely,
Miss Feya.

.

0 ulasan:

Disclaimer

wowowowowowo weeeee =.=
Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories. I hope you enjoy the journey through my adventures and do not leave without comment!. Do follow me if you fall in love with my blog lol :P. Be nice to me, if you want me to be nice to you.